No kurienes tu radies?

Grāmta “Wo kommst du her?” ir izdota vācu valodā un ir paredzēta bērniem no 5 gadiem. Grāmatu rekomendē vadošā seksuālās izglītības, ģimenes plānošanas u.tml. organizācija Vācijā “PROFamilia”. Šī ir viena no grāmatām, kas Vācijā izbrīnu radījusi daudziem vecākiem. Turklāt šī grāmata tiek izplatīta kā mācību līdzeklis, tātad arī attiecīgi tikusi izvērtēta (turklāt, mēģinot iegādāties grāmatu Amazon, var atrast norādi – Mācību līdzeklis, ko izplata PRO Familia). Tādējādi var secināt, ka šī grāmata zināmā mērā ir paraugs dzimumaudzināšanai un atbilst noteiktiem standartiem.

Par šo grāmatu “Mūsu bērni” uzzināja arī no vecākiem Vācijā. Plaša vecāku kustība Vācijā, kas iebilst pret agrīno bērnu dzimumaudzināšanu (seksualizāciju), arī piemin šo grāmatu sarakstā “metodiskie norādījumi, grāmatas u.c. informācija, pret ko iebilst vecāki Vācijā“. Grāmata ir mums pieejama drukātā formātā un aicinām arī Jūs iepazīties un izvērtēt – vai šī grāmata atbilst norādītajam bērnu vecumam?!

Kad bērns šajā vecumā uzdod jautājumu: “Kā es rados?“, viņš grib sadzirdēt kādu jauku stāstu par to, ka tētis un mamma ĻOTI gribēja bērniņu, ļoti gaidīja viņu, mīlēja viņu vēl pirms tas nāca pasaulē, un cik priecīgs un liels notikums tas bija. Skaidrs, ka no šī skatu punkta stāts par kāpostu vai stārķi nav īsti pareizs. Kāpostos visdrīzāk nevar atrast neko brīnumainu, bet bērniņš, kurus atnesis stārtķis, ir tikai kāds nejaušs notikums…

1774_001-page-001

Mūsdienu vecāki parasti saviem bērniem stāsta par to, ka tētim bija brīnumaina sēkliņa, kuru viņš ielika mammai vēderiņā un tur sāka augt mazulis. Kad mazulis vēderiņā paaugās, tad ārsti viņu izņēma – tā tu parādījies uz šīs pasaules, tā mums bija liela laime, brīnums utt. Diemžēl Seksuālās izglītības standartu Eiropā autori nepiekrīt šādai pieejai, viņi uzskata, ka tikko kā bērns ir uzdevis savu pirmo jautājumu par savu rašanos, viņam ir tieši jāizstāsta visa patiesība. Rodas tāds iespaids, ka PVO (pasaules veselības organizācija) bērna jautājumu “no kurienes es rados” vienkārši grib izmantot kā ieganstu tam, lai pēc iespējas ātrāk bērnam pastāstītu par seksu. Lūk kā tas notiek šajā grāmatā:

1775_001-page-001

Tulkojums: “Ja Līzai ir patīkami Larsa glāsti, tad viņas vagīna kļūst silta un mikla. Vagīna ir kā maza aliņa. Tās atvere atrodas Līzai starp kājā. Līzai īpaši patīk, kad Lars to aiztiek un glāsta. Ja Larsam patiks Līzas glāsti, tad viņa penis kļūs lielāks un cietāks. utt.” [tā ir grāmata bērniem no 5 gadiem…]

1776_001-page-001

Tālāk tādā pašā garā bērnu grāmatā ir izstāstīts par pašu dzimumaktu, orgasmu un spermu, lietojot tieši šādus terminus.

1778_001-page-001

Tulkojums: “Orgams ir augstākais punkts gulēšanai vienam ar otru” (red. – tātad orgasms, nevis mīlestība…) “Pēc tam Larss un Līza jūtas noguruši, apmierināti, priecīgi. Viņi glāsta viens otru un kopā aizmieg. Bet ko dara spermotozoīds Līzas vagīnā? Daži virzās uz dzemdi. Dzemde ir tāda liela ala vēderā, kura atrodas aiz vagīnas. Šeit spermotozoīds var satikties ar olšūnu“.

1780_001-page-001

Tālāk bērniem tiek sniegta informācija arī par kontracepciju.

Tulkojums: “Līza un Lars guļ kopā, jo viņi vēlas bērniņu. Taču lielākoties to dara tādēļ, ka tas ir patīkami. Ja viņi nevēlas bērniņu, tad viņi izmanto līdzekļus, lai izsargātos no grūtniecības. Eksistē dažādi līdzekļi, lai izsargātos no grūtniecības, kuri neļauj savienoties spermotozoīdam ar olnīcu. Tad sieviete paliek stāvoklī. Attēlā – piemēram, šeit Līza un Larss izmanto prezervatīvu“.

1781_001-page-001

Piecgadīgam mazulim OBLIGĀTI ir jāzina par to kā lietot prezervatīvs, tādēļ kopā ar grāmatu seksuālās izglītības komplektā ietilpst arī koka penis, uz kura bērni var vilkt prezervatīvu. Nav nekādu pasaku un brīnumu vairs mazuļiem. Galu galā grāmatas beigās bērnam tiek izdarīts pēdējais sitiens par bērna psihi, attēls kā viņš patiesībā nācis šajā pasaulē.

Tulkojums: “Dzemdībās Līza sasprindzinās. Tādā veidā, bērns tiek izstumts no vagīnas, kas izstaipās. Vispirms izlien galva, bet pēc tam bērna ķermenis

1782_001-page-001

 

Pēc šīs informācijas bērnam visai ticami radīsies psihē nospiedums ar nevēlēšanos dzemedēt bērnus, kas visdrīzāk arī ir seksuālās izglītības mērķis. Bērnam var rasties arī nepatik pret seksu kā tādu, jo viņa psihika tam vēl nav gatava. Citā gadījumā tā var būt neveselīga interese pret seksu. Šādas līdzīgas izglītības sekas neviens nav pētījis. Vai mēs vēlamies, lai eksperimentētu uz mūsu bērniem?

Avots: Grāmata “Wo komsst du here?” vācu valodā